helgen och planer.

Har haft en riktigt härlig helg, men förkylningen hade ju man gärna skippat. Ha haft feber till och från och är snuvig som bara den. Tur att man ha alvedon säg ja ba!
I fredags så körde jag elit en sväng innan man for till sidensjö, blev ett motionspass på ca 1 mil. Alldeles lagomt! Men jag märkte på kvällen att det kanske inte var så smart att köra elit. Hade känt mig hängig på skolan men vart envis och skulle bara köra, vart ganska hängig på kvällen kan jag säga, men tur att man hade tagit med sig en alvedon iallafall. På lördagen mådde man mycket bättre faktiskt. Jag och robin åkte till långviksmon på skoterns dag. Var en stor mässa där med en massa skotrar å grejjer, var inte där så mycket, vi körde mest skoter! Så vi var helt slut när vi kom hem, kände mig halvdöd! Men roligt hade vi iallafall!
 
Idag så har man bara tagit det lugnt typ, jag och robin tog en promenad i solen och sen fikade vi typ. For till stallet på eftermiddagen och körde elit, blev uppvärmning ca 4km och sen några lätta intervaller i backe. Han fick jobba på ganska lagomt!
 
Elits träningschema (försöker att följa detta)
Måndag: Hovslagaren kommer, vila
Tisdag: motion
Onsdag: vila
Torsdag: motion
Fredag: vila
Lördag: eventuellt provlopp (typ jogging tempo, väldigt lugnt alltså, bara för att han ska få in lite rutiner igen) Och om det inte blir något provlopp så blire nog backintervaller
Söndag: skritt i 20min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0