plugg och körning

har varit en ganska bra dag, men den har verkligen inte blivit som jag planerat. Slutade 9.45, tänkte plugga som fan då hela dagen och vara jätte effektiv. Visst, de gjorde man men inte lika mycket som jag hade tänkt. Somnade till några gånger.. Biologiprov på fredag, men blir nog inge mer plugg ikväll. Tänker bara "klappa mig själv på axeln", för att ens ta fram boken och börja plugga är en stor utmaning för mig, finns inget jobbigare! Så jag har förtjänat lite vila nu ;)
 
Elit har blivit körd en sväng idag, hade en häst på släp bakom sig för första gången idag. Det gick väldigt bra, inga problem alls. 
Inväntar älsklingen just nu!<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0