:/

Tänk att allting bara ska gå emot en..
Igår så var jag ute en sväng med elit. Reagerade på en gång över att han kändes konstig. Han var liksom ovanligt pigg typ, inte het men bara ovanligt pigg! Visst, han brukar vara pigg ibland men då brukar han kunna slappna av, igår var han som en stålfjäder.
Iallafall så for vi hem, jag böjde och kollade igenom, sprang med honom också. Han reagerade lite på vänster fram kota när jag böjde, och jag blev ju orolig på en gång och vart riktigt nere resten av kvällen.
 
Ringde veterinären imorse och fick en tid idag, jag kände att jag ville göra bort detta på en gång.
 
Dom böjde och hade sig och precis som jag trodde så reagerade han även då på just vänster kota fram. Vi bedövade den för att se om det var något på det andra benet, och ja det var det. Höger kota, det var inte mycket alls sa veterinären, nästan ingenting, men jag kände att jag ville behandla honom iallafall för hans skull. Känns så tråkigt för jag har inte kört nå tufft med honom alls men endå så blir det såhär, känns som att han är en liten porslinshäst! Man ha ju gjort typ allt för att han ska få vara fräsch. Menmen, veterinären sa ju i somras att detta kunde komma tillbaka igen så ja, det är väl som det är. Men denna gång var det iaf inte knäna, så lite tur var ju det iallafall.
 
Men jag är så glad över att jag tog tag i detta på en gång, och att jag faktiskt litade på min egna känsla.
Jag känner min häst <3
 
älskade hjärtat <3

Kommentarer
Postat av: matilda

aww alltid tråkigt med skador :(

Svar: ja de är ju det :(
Sofia Lindmark

2013-01-12 @ 11:55:33
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0