första skoldagen på året

Årets första skoldag är avklarad. Lektionerna har varit ganska slappa, man har verkligen fått sig en mjukstart.
Har inte hunnit göra så mycket efter skolan. Fikade med några stallkompisar och planerade hur helgschemat för ut och insläpp skulle se ut framöver. Det är verkligen skönt att man kan samarbeta med varandra, guldvärt!
 
Imorgon har jag typ en lektion, känns både ovärt och värt. Ovärt för att jag kliver upp tidigt för att vara i skolan i typ 80min, men värt att man slutar tidigt och har hela dagen på sig att göra annat! Kan te.x köra elit medans det är ljust, sköönt! Blir nog lite jogging upp för backe imorgon med honom!
 
Nu ska jag och älsklingen gå och lägga oss, god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0