nytt år..

Fy tusiken vad seg man är idag haha, men man mår som man förtjänar ;)
 
Idag så har man verkligen bara sovit och slappat! Jag,älsklingen, forsman och madde var in till stan en sväng och käkade kebab (snacka om att de va dagens höjdpunkt! <3)
Å Nu så sitter man och ser på tv, robin skulle ba fara å lämna en skoter hos sin kompis å sen kommer han hit och myser igen, underbart!
 
Imorgon så åker man hem igen. Ska köra elit och tvätta täcken hade jag tänkt, senare mot kvällen så blire nog att börja skriva klart lite inlämningsuppgifter. Har lite rester kvar sen förra året som jag verkligen inte orkat göra, känns så osmart att jag inte gjorde bort dom på en gång men jag hade verkligen ingen ork och sen blev det så mycket med julen å allt. Blöööh, ha fortfarande ingen ork men man måste ju..fuck skola :'(
 
bjuder på en lite onykter bild heheh ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0