saknad!

Hej på er.
Då var det gjort, har lämnat in min iphone på lagning. Dagen innan jul så bestämde sig av och på knappen att den inte skulle fungera. Den laggade fast så det var bara att lämna in. Fick som tur en lånetelefon som var rätt så hyffsad, så länge det är en smartphone så är jag nöjd. Men kommer defenitivt att sakna min iphone då den är 1000 gånger bättre än den här Sony Xperian. Funderade på att köpa en liknande förut men jag säg ju ba de att jag är så himla glad att jag inte gjorde det haha!
 
Idag så har jag och älsklingen varit på stan en sväng, han bjöd mig på lunch och sen så for vi runt och kikade lite överallt. Fick med mig en tröjja hem iallafall, men den var inte på rean. Men jag köper typ aldrig på rean, har aldrig hittat något som jag vill ha där. Antingen är det bara fula kläder, eller så hittar man något man vill ha med då är den förstor. Men något som man alltid hittar på rean är faktiskt parfym, hittade massor förra året!
Efter en tripp på stan så for vi och gav hästarna lunch, och nu är jag hemma och Robin i sidensjö. Döds tråkigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0