sliten

Go kväll på er, tänkte passa på att uppdatera såhär mitt i bakishänget!
Igår var Robin hos mig, vi tog en sovmorgon och sen åkte vi till stallet och fixade lite där. För en vecka sedan så delade jag elits hage och gjorde den mindre, men igår så öppnade jag upp den igen och gissa om han blev glad! Kutade runt och flängde som ett litet mongo. 
Då vi var klar med allting där så åkte vi till sidensjö och fixade oss och sen åkte vi till nå kompisar och åt middag där och förade lite, va jävulskt god mat! Sen åkte vi vidare till en fest, firade en kompis som fyllde 20 igår! Vart en riktigt rolig kväll, bra ös och bra människor! Fast dagen efter var inte lika bra haha.. ha varit hyffsat bakis och börjar piggna till lite nu. Så idag har man i princip bara hängt i soffan och kollat film med älsklingen.
 
Nu ska vi åka och hämta robins bil och sen åker vi hem till mig och myser vidare!
 
bjuder på dessa något onyktra bilderna ehehe..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0