Ikea

Idag har man varit på äventyr på IKEA i sundsvall. 
Pappa har ju renoverat mitt rum nu, så idag skaffade vi lite nya möbler. Det blev tre hyllor, en TV bänk, ett "nattduksbord", en klädhängare, förvaring till garderoben, TV bord + lite små saker. Det som fattas just nu är ett överkast till sängen, en TV och en soffa + lite inredningstjaffs. Om det blir typ som jag har tänkt mig så kommer det att bli så jäkla snyggt, ska visa er lite före och efter bilder sen när allting är klart.
 
Direkt när vi kom hem så bytte jag om och for till stallet. Plockade gräs åt hästarna, tog in dom och sen kom Åsa på besök för att lasra Elit. Igår var han jätte pigg, sådär "jobbigt" pigg, ville bara springa och hoppade i luften för små saker. Han ska köras imorgon igen, förhoppningsvis är han lite lugnare och mer avslappnad då!
 
Dags att hoppa in i duschen och sen blire sängen, åh vad jag saknar min pojke just nu! Han ha varit i härnösand och jobbat i typ en och en halv vecka nu, kommer förhoppningsvis hem snart! Längtar ihjäl mig!
 
 
God natt på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0