tisdagmorgon

God morgon på er
Jag har ääntligen fått mig en sovmorgon, kändes som att det behövdes efter förra veckan. Idag är det jobb som står på schemat, känner mig inte så taggad på att sälja jordgubbar i spöregnet. Men det är ba att gilla läget.
 
Igår jobbade jag på förmiddagen, körde Elit för första gången på en vecka. Han var lagomt pigg, inte alls som jag hade förväntat mig. Däremot blev det fart på han då vi blev omkörda av en storhäst hehe!
På kvällen for jag och familjen till olearys och kollade på en fotbollsmatch och åt god mat, inte helt fel på en måndagkväll.
 
I lördags var en hästmassör här och kollade på Elit. Han hade en låsning i musklerna vid länden. I söndags så kom kiropraktikern och tittade på honom och då hittade vi lite mer problem. En liten låsning i vänster framknä och i bogen. Vid länden satt han fast ordentligt, fick hålla på ett bra tag innan hon fick lös det. Jag trodde att det var bakknäna som var körda, men hon provocerade dom och kände där men kunde inte hitta något.
Han hade en liten galla vid vänster framkota, men var varken öm eller varm där så vi får hoppas på att det inte är något. Nu ska han lasras var 3:e dag, vill verkligen att han ska bli bra! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0