Wången dag 2

Finns nog ingen som är tröttare än mig just nu!
Tänkte berätta om dagen så kortfattat som möjligt för jag är verkligen såå trött just nu.
 
Idag har vi fått träffa Örjan Kihlström, Hultman vart sjuk igår så han kunde inte komma, vart lite besviken. Men iallafall så fick vi lyssna på när en utav lärarna här ställde frågor till honom och sådär, sen kolla vi på lopp som han hade kört där han själv fick kommentera. Väldigt intressant faktiskt!
 
Sen selade vi på hästarna och for ut och värmde, alla hade en egen häst och Örjan hade en. Sen körde vi ett snabbjobb, de var ruskigt kul! Är dyng sugen på att skaffa en egen nuuu, ååhh!
Iallafall så ställde vi frågor till Örjan efter det, sen vart de middag och pyssel med hästarna.
Ikväll har vi varit och skjutit prickskytte, inte riktigt min grej haha! Var helt värdelös, och jag ser så dåligt på ett öga så jaa, man såg inte så jätte bra, och lite svårt var det då man inte är van. 
 
Nä nu måste jag sova, upp tidigt imorgon och släppa ut Elit!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0