130608

Medan jag väntar på att Robin ska komma hit så passar jag på att uppdatera lite. Har väl kanske inte så mycket att skriva egentligen. Har börjat jobba nu, känns skönt att pengarna rullar in. Har släppt ihop Elit och Salle, gick faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig. Elit är lite vaktande och vill inte ha Salle nära inpå sig, förhoppningsvis så ger han med sig efter ett tag då han inser att Salle inte är så farlig. Snart ska vi släppa de på bete, får se hur det går, Elit klarade inte av det psykiskt förra året, kunde inte vara lugn och bara beta utan sprang runt och stressade istället.
 
Idag har man jobbat, kände mig lite sliten sen gårdagen.  Jobbade till 22 och sen åkte man bil i stan hela natten, kom hem ganska sent.
 
bild från i vintras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0