fullt upp

Kom hem från jobbet för en timme sen typ, tänka sig att sälja jordgubbar kan göra en så trött, skulle lätt kunna gå och sova en stund men det går inte. Snart ska jag och pappa fara och handla lite nya grejor till stallet som vi ska flytta till imorgon, typ hyllor och krokar. Det ska sättas upp och sen ska jag börja flytta över hö och sånnt, känns drygt men det måste göras.
 
Uppdateringen är dålig men det har varit fullt upp nu senaste dagarna med jobb,fest,hästar m.m
Sen har man även varit så jäkla lat då man kommit hem så jag ha inte orkat..
 
senaste bilden från min instagram (ssofialindmark)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad flyttar ni till för stall? :)

Svar: stall 3, det som ridhästarna stod i förut :)
Sofia Lindmark

2013-06-14 @ 10:23:28
URL: http://sandraerikssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0