midsommar

Klockan är alldeles för mycket egentligen men jag känner för att uppdatera ändå.
Min midsommar blev väldigt lugn. Jobbade först till klockan sex, for och tog in hästarna, åt och gjorde iordning mig och sen åkte jag till fors och tillbringade resten av kvällen där med lite folk. Vart ganska lugnt men trevligt, var lika bra de då jag skulle jobba idag. 
Idag har jag sovit bort typ hela dagen, jobbat 15-20 och sen varit i stallet till 22. Känns skönt att midsommar är över så att man kan återgå till vardagen igen. Elit som inte blivit körd på tre dagar ska bli körd imorgon, ska kanske ut och röra på Salle som jag tar hand om just nu. Har även tänkt att få upp betet nu, det är typ prio ett imorgon. Kommer med andra ord att tillbringa dagen i stallet imorgon, ska bli otroligt skönt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0