äntligen hemma..

Då var årets V75 avklarat. Typ världens sämsta väder, kallt och lite regnigt. 
Jag stod i ett VIP-tält och serverade gäster. Stod där alldeles själv och hade lite smått panik i början för jag hade typ inte så bra koll alls. Men det gick faktiskt skit bra, fick rakt beröm för att jag hade tagit hand om gästerna så bra, kul! Men jag frös nå så fruktansvärt, stod seriöst och skakade, det var en riktig plåga! Men nu är man äntligen hemma, sitter i soffan under filten och är så himla varm just nu att kinderna typ bränner. Har ont i hela kroppen också, antagligen för att jag frusit så mycket. Så ikväll blire bara soffhäng med chips, godis, cider och pojkvännen, bra avslut på dagen!
 
Och om det är något som är konstigt i detta inlägg så är jag så himla trött ska ni veta, är inte första gången ikväll som jag gjort "missar".. skulle lätt bara kunna lägga mig och sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0