helgen & valborg..

Kanske är dags att uppdatera lite. Har faktiskt försökt, men har gett upp flera gånger då det inte blivit bra alls. 
Ska nog börja med att skriva om söndagen då jag och Elit var till umåker för att köra årsdebuten. I värmningen kändes han rätt ok, valde att inte ha några förväntningar alls då det var första starten på året. Men han förvånade mig, sprang på bra i loppet och var en halv längd ifrån seger! En andra placering och nytt rekord är inte illa alltså, är hur nöjd som helst! Nu siktar vi mot lördag då det är start här hemma. Han har ny balans så det ska verkligen bli spännande att se hur han springer med den. Kändes lite riskabelt att byta såhär innan start, men man måste ju våga chansa lite ibland!
 
I förrgår var det valborg, den tillbringades med massor av folk på bygdegården i sörskule eller vad de nu hette. Vart en trevlig kväll! Dagen efter var dock mindre bra, mådde riktigt jävla pissdåligt haha. Hade huvudvärk hela dagen som blev värre och värre, hade ingen alvedon heller.. så typiskt. Robin fyllde ju 20 igår oxå, så jag var med hans familj hela dagen och firade med tårta och grejer. På kvällen for vi hem till mig och tog det lugnt bara, ganska skön dag med mycket tårta!
 
 
 
 
 
 
 
Någon som lyckats skaka av sig mössan i transporten ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0