Resultat solänget

God morgon på er. Är helt slut efter gårdagen. Blev en tidig morgon och en väldigt sen kväll, så idag är man typ halvt död.
 
Vad kan man säga om gårdagen egentligen? Jo Elit var verkligen grym. Redan i värmningen kände jag att han var lite extra på tårna och att den nya balansen verkade stämma ganska bra. Tyckte att de gick ganska fort när vi körde ett rätvarv, men vågade ändå inte riktigt lita på min egna känsla då min tempokänning inte brukar stämma ibland haha.
Han kom iväg bra i starten (ingen startgalopp, tack och lov!) han var lagomt taggad. Lät han springa in sig lite, och han tog täten ganska så fort. Och den höll vi ända in till mål! Inte nog att vi vann heller, han sänkte rekordet ca 2 sekunder. Vad säger man alltså? Är så otroligt nöjd och stolt över min lilla pojk! Han är bara bäst helt enkelt! <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0