sjuk

Ligg i soffan och är dö mätt, tänker försöka mig på ett litet kort inlägg..
 
Idag har jag varit hemma, är förkyld och ha haft ont i ryggen. Kan nu prata hyffsat normalt, ha varit så hes innan. Och hade så ont i ryggen imorse, är nå fel på min säng för ibland när jag vaknar så har jag riktigt ont. Hatar att va sjuk, så förbannat tråkigt att vara hemma själv!
 
Helgen som var har varit ganska skön. Hade en kompis här som sov över fredag och lördag. I fredags va vi på en fest och i lördags gjorde vi lite allt möjligt typ, sov, var ute och körde hästarna, åkte bil i stan innan vi for hem till mig och såg på småstadsliv och svullade. I söndags tog vi de lugnt och på kvällen fira jag och min familj pappa eftersom att det var farsdag. En bra helg med andra ord!
Ja de va väl lite kort om helgen, orkar som inte skriva nå mer typ!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0