skolan..

Första dagen i skolan på den här veckan då. Känner mig fortfarande inte frisk men jag orkar inte vara hemma nå fler dagar och sen missa jag så mycket utav skolan. Är väl inte sådär jätte peppad men känns samtidigt skönt att komma ut igen. I eftermiddag blir det jobb, usch känner jag just nu bara. Men de är fint med lite extra pengar! Nackdelen med mitt jobb är att innan matchen börjar så kan det bli lite "dötid", typ då man verkligen gjort allt som ska göras så man kan bara stå och vänta på att allting ska dra igång. Men annars äre faktiskt ett riktigt bra jobb!
Imorgon är det fredag och då ska Elit få komma ut en sväng och efter det åker jag till bredbyn och hälsar på en kompis! Den här helgen blir nog ganska lugn eftersom att nästa helg är typ fullspäckad med fest och jobb. Fyller ju nämligen 19 nästa vecka, och det ska självklart firas! Otroligt vad tiden går fort, tycker att man fyllde 18 nyss!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0