chill!

Hallooo på er.
Slutade skolan för typ en timme sen, tisdagar är alltid så chill då man ba ha två lektioner.
Just nu ska jag fördriva tid medan jag väntar på att klockan ska bli fyra så att jag kan börja gå till jobbet. Är ju hemmamatch ikväll vilket betyder jobb för min del.
Längtar tills lönen kommer, då blire ett nytt vintertäcke till Elit! Och förhoppningsvis lite shopping åt mig, här sparas det inte höhö!
 
Nä nu ska jag plugga innan det är dags för jobb, ha typ hur mycket som helst att göra känns det som. Men det är ju som vanligt det! Ingen lugn och ro här inte! Känns drygt för de enda jag vill ha just nu är lugn och ro, har ingen ork till något! Taggar höstlov jaah, typ 3 veckor kvar eller nåå, jobba pååå..
 
Instagrambild! (@ssofialindmark)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0