man är duktig ibland

Ikväll har jag pluggat sten håårt, har juridikprov imorgon och sitter (självklart) i sista minuten med det. Men tror jag har pluggat tillräckligt nu ändå, har suttit i tre timmar, sjukt imponerad av mig själv faktiskt. Brukar alltid vara ett helvete för mig att börja plugga, men idag gicke rakt bra, ska seriöst ha en medalj!
 
Har hunnit köra Elit också, blev en lugn och kort tur idag. Men han var på annat humör, ville ba springa. Men han fick ta det lugnt! Blir nog en motionstur på tisdag för han och typ eventuellt joggintervaller uppför backen på torsdag.
 
Känns såå tråkigt att den här helgen är över, den ha varit så mysig. For till världens finaste vän igår! Vi gjorde typ lite allt möjligt, drack nå grogg, spela, snacka, skratta, lyssna på musik, kolla på family guy och lite mer. Blev en lugn men rolig kväll!
 
Lite bilder från helgen! 
 
Hemmagjord pizza!
 
GTA 5!
 
 
Tända på spolarvätska kl 1 på natten ehehe, kul liv!
 

Kommentarer
Postat av: ingrid

åhåå de blev så tomt när du for :( :(

Svar: <3
Sofia Lindmark

2013-10-14 @ 06:33:52
URL: http://ingridoberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0