Säsongen 2013

Säsongen är över för våran del.
Är så sjukt nöjd över min lilla grabb, han har verkligen gjort en grym säsong.
Jag har alltid trott på honom, jag har alltid vetat vad han kan och har aldrig tvivlat på det. Men att han skulle gå såhär bra i år kunde jag väl inte riktigt förvänta mig, han ha liksom utvecklats i raket fart. Tio starter, tre segrar, en andra plats och en tredjeplats!
 
 
Och dessutom har han sänkt rekordet med tio sekunder i år! Han har som sagt utvecklats otroligt mycket i år. Förut var han väldigt tittig, taggade till för mycket i starterna. Och nu är det sällan han galopperar i starten, han är lugnare och tittar inte så mycket på saker och ting utan är mer koncentrerad på det han ska göra. Han är så himla duktig och har verkligen mognat.
 
Jag lägger ner otroligt mycket tid och jobb på den här ponnyn och är super noga med allting som rör honom, tror inte folk vet ens hur mycket jag lägger ner på honom. Så ja, alla framgångar har betytt så otroligt mycket. Allt jobb är helt klart värt det.
 
Vi uppnådde alla våra mål i år, han gjorde mer än vad jag hade begärt av honom. Har seriöst världens finaste ponny och kunde inte ha fått någon bättre än honom, världens bästa team är vi. Inte nog med att han presterar på banan, han är världens goaste och charmigaste ponny. Verkligen en unik ponny som sticker ut ur mängden. Är så himla glad över att jag har honom.
 
Nu blir det klubbmästerskapet nästa vecka. Blir vi klubbmästare i år igen? Självklart siktar vi på det, men kommer förmodligen att få riktigt saftiga tillägg. Men ingenting är omöjligt, helst inte om det är Elit man snackar om. 
 
För att samanfatta det hela så har han gjort en sjukt bra säsong, är världens grymmaste ponny och jag är så jäkla stolt över honom!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ingrid

och jag är så sjukt stolt över dej, utan dej vore den där ponnyn ingenting! tror ingen skulle lägga ner så mycket tid som du gör på min fina pålle, du tar han på allvar och bryr dej till 100%.

Svar: Tack Ingrid!! Kul att du tycker det! :) <3
Sofia Lindmark

2013-10-18 @ 06:36:42
URL: http://ingridoberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0