fullt upp

Okej, jag borde kanske skärpa mig med uppdateringen här hehe, har försökt att skriva men det blir liksom inte som jag vill riktigt. Sen har jag haft så himla mycket för mig de senaste veckorna att jag helt enkelt inte har tid eller ork att uppdatera. Men det blir nog en liten förbättring framöver.
Allting rullar på, helgen som var har varit awesome. I fredags vart de fest hehe, i lördags vart de typ en slappar dag var så jäkla seg, på eftermiddagen var man lite fräschare så då for man till solänget och körde intervaller med en storhäst. I söndags körde jag Elit, skritt/jogg uppför en brantbacke x5. Ha varit ändå ganska lugnt i helgen förutom i fredags då, men känns som att jag behöver ta det lugnt lite, även fast jag inte vill. Ha varit rätt mycket de senaste 6 helgerna, full fart hela tiden! Men jag gillar det!
 
Elit tränas på som vanligt, ska köra ett snabbjobb i helgen bara för att känna ytterligare på han. Kändes ju fin på dannero men då var ju banan så tung. Ska se om balansen stämmer och hur han är helt enkelt. Han behöver blåsa ur sig lite också. Hade equiterapeuten här förra veckan, han hade lite låsningar på samma ställe men det var betydligt bättre än vad de var för två veckor sedan. Så ska fortsätta lasra och grejja, funderar på om man ska låta hon komma hit nästa vecka igen. Svider i min plånbok men vad gör man inte för den man älskar!
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0