Resultat Solänget

Har precis slängt mig i soffan efter en lång dag på solänget. 
Den här dagen blev verkligen inte som jag hade tänkt mig haha! Var inte alls så taggad på att starta idag med tanke på hur han gick i det senaste snabbjobbet då han var helt ok, men som gjorde mig tveksam. Så inställningen idag var att ta det som det kommer typ, inte ha några förväntningar alls. Hur som helst gjorde han en bra värming, hade en bra magkänsla men vågade ändå inte riktigt förvänta mig något haha. 
 
Fick en ganska dålig start i loppet,vart lite sen men som tur blev de omstart och på den så vart det perfekt. Han pinna på väldigt bra i starten, hade lite svårt att trava in sig men efter ett tag så flöt allting bara på. Sista 700m tar han några stycken och får fighta lite om ledningen men i slutet av sista kurvan var vi förbi och jag kunde ba åka in i mål. Han va så läcker, helst sista 500! Får rysningar när jag tänk på det haha! Och inte nog med det så sänkte han med fyra!!! sekunder! Gaaaalet vad han var grym han är! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ingrid

alltså ni är ju bara bäst!! hemmabana är eran grej!

Svar: Haha, de ska va hemmabanan och helst lite mulet och kyligt! ;)
Sofia Lindmark

2013-09-28 @ 21:17:18
URL: http://ingridoberg.blogspot.com
Postat av: Sanna

stort grattis!
o de va så lite att orsaka omstarten, va ju meningen att ni skulle vinna ;)

Svar: Tack! Haha! ;)
Sofia Lindmark

2013-09-29 @ 01:58:11
URL: http://www.rayoosanna.blogg.se
Postat av: Sandra

Så himla kul för er! :)

Svar: Jaa känns så himla skönt! :)
Sofia Lindmark

2013-09-29 @ 10:19:33
URL: http://sandraerikssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0