140421

God morgon på er!
Det är måndag morgon och en hel veckas lov ligger framför mig. Känns rätt gött!
Har haft en bra helg. I fredags var jag hos mamma och åt tvårätters middag, det godaste jag ätit på länge, min mamma är verkligen grym på att laga mat! Efter det så for jag ut med några kompisar, hade en riktigt grym kväll. Igår var jag dyng seg hela dagen, släppte ut elit, for å käkade med brorsan, pluggade körkortsteori, mockade Elits hage, körde han (som kändes väldigt lugn och harmonisk!) och när jag kom hem vid halv sju somnade jag rätt fort i min soffa framför tvn. Var grymt trött!
 
Idag ska jag hjälpa farsan att kratta löv, sen ska jag nöta körkorts teori typ hela dagen!
 
Den enda bilden jag har från i helgen, morsans förrätt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0