dannero

Åhh äntligen får man slå sig ner i soffan efter en dag på dannero, är helt slut på.
Hade en starthäst i stallet idag så jag hängde på. Kändes konstigt att fara på tävling och inte ha en egen starthäst! Åhh vad jag längtar tills det är dags för start, saknar allt som har med det att göra.
Hur som helst så gick det riktigt bra idag, hästen gjorde ett kanon lopp efter att ha varit i från banan ett tag. Blev en rekordsänkning och en 4:e plats, såg ut som att hon skulle ta hem det hela ett tag men nästa gång så!
 
Imorgon börjar skolan igen, känns lite piss men snart är det över.
Dom här dagarna har jag kört bil, varit i stallet och varit med kompisar. Känns som att man har bott i bilen, ha nästan inte varit hemma något. Men vilket skillnad det har blivit på allting, kan planera som jag vill, vara i stallet hur länge jag vill, fara till kompisar när jag vill, är så himla fri numera!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0