cruising och start på gång

Det är söndagkväll och jag känner mig som en överkörd grävling.
Var i kramfors igår på cruisingen och hade en riktigt bra kväll måste jag säga. Synd att man inte cruisar oftare för det är ju så jäkla kul. Hur som helst så drog jag dit med en vän och i sandslån träffa vi lite kompisar som vi åkte med senare på kvällen. Var hemma vid fem på morgonen och då var man riktigt slut på, såå trött. Hade bara sovit nån timme natten innan också så det var skönt att lägga sig och sova. Så ja, en lyckad kväll vart det med bra sällskap och fina bilar.
 
Måndag imorgon, känns segt. Ska köra Elit tidigt på morgonen och även göra iordning stallet inför tävlingarna som drar igång vid lunch. Sen vid fyra ska jag jobba, är inne på sista veckan nu vilket faktiskt känns tråkigt. Trivs rätt bra på mitt sommarjobb ändå, trodde verkligen inte att jag skulle göra det innan jag började jobba men så fel jag hade. Man måste verkligen ge saker och ting en chans innan man bildar en uppfattning.
Hur som helst så finns det risk att den här veckan kommer att bli lite seg, ser fram emot söndagen så mycket. Har anmält oss till umåker då, hoppas vi kommer med! Ska bli såå roligt att få komma ut på banan igen, så som vi har längtat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0