besök av equiterapeuten

Äntligen får man koppla av framför tvn med lite tända ljus och go frukt och invänta paradise hotel, känner mig helt slut.
Är så lättad efter den här dagen alltså. Var först i skolan till lunch och sen drog jag till stallet. Euqiterapeuten var ju här och tittade på Elit idag. Han hade inga problem alls, endast en liten låsning i kotan höger fram och liiite ömhet i ett muskelfäste som jag lätt kunde massera bort. Tidigare gånger så har han varit ganska låst i hela ryggen, förväntade mig att han skulle vara det nu också då låsningarna har varit svåra att hålla borta, men icket! Och det känns såå skönt för jag är ju så nojjig och gör verkligen allt jag kan för att han ska vara fräsch, så att få kvitto på att man gör ett bra jobb känns såå bra. Sen tyckte hon att han hade blivit rundare och finare om ryggen, precis så som hon tyckte att han ska vara, så det kändes också bra att höra. Nästa steg är att kolla upp munnen på honom, tror inte att det är något problem där men det känns bra att kolla upp den innan tävlingarna drar igång.
 
 
 
 
<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

kul att höra att han är bra i ryggen!

2014-02-05 @ 23:12:15
URL: http://www.rayoosanna.blogg.se
Postat av: ingrid

du är så himla duktig som sköter honom så otroligt bra, aldrig mött en människa som tagit så väl hand om sin häst <3

Svar: Ååh tack snälla du, vad glad jag blev! :)<3
Sofia Lindmark

2014-02-06 @ 16:51:29
URL: http://ingridoberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0