årets kat B kusk

Go kväll på er!
Sitter just nu och kollar på melodifestivalen, eller jaa tittar å tittar, stirrar väl mest in i dataskärmen. Melodifestivalen är verkligen inte min grej, känner ba att det har gått över styr och låtarna är inte ens bra där. Men självklart ska det ändå bli kul att jobba nästa helg då det är här i övik!
Hur som helst så har jag varit på ponnytravklubbens årsmöte och gala ikväll. Mycket trevligt, as god mat och ett bra möte. Blev dessutom utsedd till årets kategori B kusk, det tackar man för! Ganska skön kväll med andra ord, tror inte jag tänker göra så mycket mer ikväll heller.
Igår var jag ute och åkte bil med några, ganska lugn kväll också. Blir helt enkelt en lugn helg känns det som, det kan man behöva, lär inte bli så mycket vila nästa helg då jag jobbar både fredag och lördag.
Imorgon ska jag köra Elit, tänkte köra i backen men vi får se hur mycket snö det har hunnit komma eftersom att det inte skottas något på helgerna. Efter han är körd så ska jag in till stan och plugg-fika med en barndomskompis, träffar inte henne så ofta nu mera så vi har nog ganska mycket att prata om, får se hur mycket plugg som blir gjort hehe.
 
 
 
 bild från i veckan..
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv: 10kr/st + 10kr i frakt :)

2014-02-15 @ 21:48:41
URL: http://winitofficial.blogg.se
Postat av: Sanna

det har du förtjänt! all framgång ni gjorde under säsongen. Stort Grattis!

Svar: tack! :)
Sofia Lindmark

2014-02-16 @ 21:54:04
URL: http://www.rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0