körlektion och träning

Då var det en ny vecka, hoppas den går lika fort som den förra gick.
Var ledig idag så jag fick en liten sovmorgon! Strax innan lunch så hade jag körlektion som gick riktigt bra, känns som att det verkligen går framåt, är super tagg på att ta kortet nu. Längtar tills jag har friheten att dra vars jag vill! Ska bli så sjukt skönt! Nästa lektion är på torsdag och jag ser redan fram emot den.
For hem och åt lunch efter lektionen och sen gick jag till stallet, perfekt väder så det var faktiskt ganska skönt att promenera. Elit fick sig en tur på ca en mil i ett hurtigare tempo. Ska köra honom imorgon också fast lite längre och på onsdag kommer equiterapeuten hit och känner igenom honom, beroende på vad hon säger så ser vi hur träningen blir senare i veckan!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0