Mål 2014

Det är många som har skrivit om sina mål för säsongen, här är mina!
 
Att spränga tvåminuters gränsen är för många en dröm, vilket det är för mig också. Men det är ett långsiktigt mål, om Elit gör det i år eller nästa år kvittar för mig, han gör det när han är mogen. Tänker inte pressa honom till det, men jag vet att han har kapacitet för att gå de tiderna, som sagt så är det ett långsiktigt mål. Förutom det så vill vi plocka fler segrar och placeringar, och en rekordsänkning under 2.05 vore gött. Ska försöka jobba bort hans galoppsteg, ibland kan han ta typ två galoppsteg vilket inte drar ner farten särskillt mycket men som är onödiga, detta gör han i början av loppet då det tar lite tid för honom att springa in sig, hinner man inte hjälpa han i tid så faller han in i galopp så det skulle va skönt att få jobba bort dom. Förutom det så vill jag självklart att han ska få va fräsch och frisk, det är absolut det viktigaste!
Längtar ihjäl mig till säsongen just nu, är grymt taggad och hoppas att vi kan starta i april på umåker eller bergsåker!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirra - NH och Hoppryttare

Hej finis!
Jag har en alla hjärtans dag-blogg på min blogg, anmäl dig hemskt gärna, 5 vinnare dras och jag länkar vinnarnas bloggar + skriver en liten text om dem.
Du hittar tävlingen här: http://mirramarika.blogg.se/2014/february/alla-hjartans-dag-blogg.html#comment

Hoppas du hade en bra alla hjärtans dag igår!

2014-02-15 @ 17:42:47
URL: http://mirramarika.blogg.se
Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Ni borde komma till Hagmyren redan den 22mars! :D

Svar: Jaa jag skulle ju jätte gärna vilja fara dit men träningsförhållandena här är kassa just nu så det ser inte ut som att jag kommer hinna köra något/någrajobb innan :(
Sofia Lindmark

2014-02-15 @ 20:21:31
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0