onsdag

Äntligen får man slänga sig framför TV:n en liten stund och varva ner, är såå trött efter den här dagen.
Gick direkt till stallet efter skolan, det var jääkligt drygt kan jag lova er, jag brukar aldrig gå frivilligt men jag slutade så tidigt, orkade inte vänta på skjuts i några timmar. Elit  fick sig en tur på lite under milen idag, var väldigt lugn men ändå pigg. Nu får han vila i två dagar tills nästa tur.
Imorgon vankas det skola och jobb. Torsdagar är så dryga, massa lektioner och sen jobb 16.30-23.00 efter skolan! Inte kuul.. Men får trösta mig med att det snart är fredag, längtar såååå mycket!
 
Nä nu ska jag ta mig en dusch och sen blire paradise hotel, god natt på er!
 
Elit efter dagens träning!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0