-

Då har man jobbat klart för ikväll, nu intar jag soffläge innan man hoppar in i duschen.
Har hunnit med att fara in till stan en sväng och besökt polisen för att göra ett nytt pass. Ska ju på kryssning på onsdag nästa vecka och kom ju på nu att mitt pass har gått ut, så det var tur att man kom på de i sista minuten. Tog en fika med pappa på stan innan vi for hem. For ut och körde Elit efter lunch, for tre varv på slingan i varierat tempo, var pigg men ändå lugn. Blir intervaller på fredag eller söndag eftersom att måndagens pass inte blev av. Hoppas att det är bra underlag då, var dåligt hela helgen och i måndags!
 
Imorgon ska jag packa lite grejjer till Åsele, blir där hela helgen! Åh vad jag har längtat! Har inte varit där på två år, förra året krockade det med östersunds dubbeltrav och PEV veckan. Fast nog hade jag hellre varit i östersund. Det som var så bra det här året är att det inte är samma helg, men däremot så tycker jag inte att Elit är riktigt redo för att starta än så vi får skippa östersund i år. De känns sååå tråkigt då det är roligt att fara dit och propparna var så bra, men vill inte att han ska starta för tidigt.
 
Bild från östersund förra året där vi tog den roligaste segern i min karriär hittils. Visst har alla segrar varit roliga, men den här var verkligen någonting extra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0