varma sommardagar

Är helt slut efter den här dagen. Har varit säkert 30 grader om inte mer, går knappt att röra sig i denna hetta. Har iallafall passat på att ligga och pressa, har fått liite färg på mig!
Elit fick komma ut också en liten sväng, lite jogging med mycket skritt. Han var pigg faktiskt, trodde att han skulle vara lite slö då det var så varmt men inte då. Han ska få komma ut på imorgon eller på torsdag igen, men då kör vi nog ett längre motionspass och sen blir det intervaller på lördag eller söndag. Känns roligt att vi kommit så långt i träningen.
 
Annars så rullar allt på. Nu på veckorna jobbar jag kvällar, har fått hoppa inte lite extra nu och jobbar bara tre timmar under kvällarna. Den 22 juli hoppar jag på mitt riktiga schema, vilket känns bra!
 
Är sååå dålig på att ta bilder till bloggen, måste bli bättre! Lägger upp en bild från förra sommaren istället.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0