midsommar

Åh vad skönt det känns att den här helgen är över, även fast den varit riktigt rolig.
Hoppas ni har haft en bra midsommar för det har jag haft, trotts att vädret var tråkigt.
fredags åt jag lunch hos mammas kille i ås, vart ingen sill och nubbe för mig då jag HATAR det. Så jag fick terayaki kyckling och potatissallad som mor hade slängt ihop, bra mycket godare än sill kan jag lova. Efter det så spelade vi lite kubb och sådär, gick inge vidare men vi gav motståndarna en hård match. På eftermiddagen drog jag och några kompisar husvagnen till gullvik. Först körde vi vilse på campingen och sen när vi ska sätta upp förtältet så ser jag att jag har tagit fel tält, men det gick ändå trotts att grabbarna satte upp det fel haha. Vi hade nog det fulaste ekipaget på hela campingen!
Hade uppehåll hela dagen men det var grått och kallt, men vi hade riktigt kul! Lördagen gick åt till att sova, grilla och att packa ihop allting och fara hemöver. På kvällen körde jag Elit, var pigg och glad. Efter det så slängde jag mig in i duschen och sen får jag ett sms av min bror att jag ska hänga med ut, eftersom att jag var så rastlös så hängde jag på. Vart en trevlig kväll! Men nog är man trött idag kan jag lova, nu blir det lugnt framöver vilket känns skönt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0