studenten

Ligger nerbäddad i soffan med täcke och allt, dricker nyponsoppa och känner mig hängig. Har varit det sen igår och haft ont i halsen, men det är inte direkt konstigt efter helgens bravader. Den här helgen har varit allt annat än lugn.
Tog ju studenten i fredags vilket var helt underbart. Kändes sååå grymt skönt att springa ut ur skolan. Tänk att dessa tre år nu är över, äntligen!! Så som jag har längtat alltså, detta året har varit det tuffaste hittills. Har varit skoltrött sedan högstadiet, ingenting har varit enkelt, det har det väl inte varit för någon elev men jag har haft det riktigt jobbigt psykiskt, ibland funderade jag på om jag skulle klara av detta, men det gjorde jag! Jag har mått skit under en lång tid, men nu känns det som att en stor sten har lyfts från mina axlar. Så förhoppningsvis börjar jag må bättre nu, känns redan som så.
Hela fredagen var helt perfekt, kunde faktiskt inte bli bättre tror jag. En dag man kommer att minnas, helt klart!
En utav de bästa dagarna i mitt liv, utan tvekan.
På lördagen var jag ganska trött och bakis, gick ju och la mig klockan sex på lördag morgonen och vaknade vid tio och kunde inte somna om. Vid fem så tog jag in Elit och sen satte jag mig på tåget mot kramfors. Där mötte jag upp mina kompisar, checkade in på hotellrummet och senare på kvällen drog vi på stadsfesten. Helt klart en grym helg! Men sliten är man, men såå värt det!
 
Nu ska jag knapra alvedon, måste verkligen bli frisk! Ska köra Elit för första gången på två veckor imorgon, åka in till stan en sväng och sen jobba för första gången på mitt nya jobb. Har inte tid med att vara sjuk!
 
 

Kommentarer
Postat av: ingrid

du har gjort de så sjukt jävla bra!!! skäms över att jag inte var där och firade dej när du äntligen fick springa ut ur skolan, men vi tar igen de en annan gång! <3

Svar: Tack vännen!! Inget att skämmas för, vi tar som sagt igen det senare :)!! <3
Sofia Lindmark

2014-06-18 @ 08:27:53
URL: http://ingridoberg.blogspot.com
Postat av: Sanna

härligt bra kämpat!

Svar: tack :)
Sofia Lindmark

2014-06-19 @ 18:33:44
URL: http://rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0