tiden rinner iväg

Studenten närmar sig med stormsteg och jag har precis inhandlat allting och måste säga att jag är riktigt nöjd över min outfit. Känns helt galet vad allting går fort, hinner liksom inte med riktigt. Och just nu är jag i en liten svacka där jag ena dagen kan va hur glad och lycklig som helst och nästa så känns allting jobbigt och jag vill bara ligga i sängen hela dagen. Vet inte varför heller riktigt, trivs ju rätt bra med livet just nu även fast det är lite saker som inte går som jag vill. Så ja det känns lite jobbigt emellan åt men oftast känner jag mig nöjd.
Hur som helst så var mösspåtagningen rätt lyckad. Var med mina klasskompisar under dagen, var på en badplats här i själevad och drack lite och grillade. Efter det så drog vi in till stan, där träffade jag några andra vänner och umgicks med dom resten av dagen. Avslutade allting runt 17 och for hem, var jätte trött så jag sov för det mesta. Kunde inte fara ut och fira då jag skulle på utbildning på jobbet dagen efter, men den utbildningen visade sig vara nästa vecka så det var ju skit. Men jag var nöjd ändå!
I torsdags gjorde jag inte mycket, solade mest faktiskt. Har ju varit rätt soligt nu dom här dagarna så det gäller att passa på. I fredags var jag på stan med mamma och åt lunch och shoppade, på kvällen åkte jag till bjästa och spelade brännboll och kubb, mysigt! 
Och idag har jag faktiskt inte gjort så mycket haha, lunchat med en kompis, hälsat på mamma och kört spring clover som står i samma stall som Elit. Såå roligt att köra storhäst, har fått ett erbjudande att börja köra henne lite nu så jag ska verkligen ta vara på det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0