vila..

ÅH varför kan inte jag få lite medvind nån gång?
För två dagar sedan hostade Elit kraftigt några gånger efter varandra, även morgonen innan de. Ha inte hört han hosta sen dess, är lika pigg och glad som alltid och har normal temp, men tog ut veterinären idag iallafall. Han sa att han var lite irriterad luftrören, inte mycket alls men vi beslutade att behandla iallafall. Så nu är det medicin i två veckor och blir det inte bättre så blire ytterligare två. Så typiskt, för några dagar sedan hade man planerat upp ett intervallpass nu i veckan, och nu ska han vila i två veckor. Men aja, huvudsaken är ju att han blir bra. Men de känns verkligen som att ingenting går som jag vill nu.
Liksom först tappade man telefon i golvet så skärmen sprack, ha hunnit ha den en vecka! Sen så har jag en visdomstand som håll på att växa ut vilket gör skit ont. Får tillbaka på skatten i höst då jag glömt att anmäla konto i tid, så komma va typ halvt fattig hela sommaren. Sen är det massa andra saker som ba strular, ååh bli less. Aja nu vet ni iallafall hur läget är just nu, inte så roligt men det är bara att kämpa på!
 
Kan trösta mig med att studenten närmar sig, klänning och skor är inköpt och nu är det bara små detaljer som ska fixas såsom smycken och strumpbyxor osv! Imorgon är det mösspåtagning, taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0