dålig dag

Mjukiskläderna på, en fet godispåse i famnen,en mysig filt, datorn i knäet och TV:n i bakgrunden.
Den här dagen har varit skit. Morgonen började med bråk, har alltså varit arg hela dagen och det sög musten ur mig så jag sov några timmar på eftermiddagen innan jag for iväg till stallet och körde Elit. Tur att Elit var på bra humör iallafall, det smittade av sig lite på mig. Han kan verkligen få mig att le den där ponnyn. Men förutom att köra Elit så fick jag inte så mycket gjort idag.
Nä jag hoppas verkligen att morgondagen blir bättre och att jag får lite saker gjorda, jag var på så nere idag att jag orkade inte göra mycket alls. Men imorgon ska jag vara väldigt effektiv hade jag tänkt, ska banne mig göra en lista på alla saker som ska göras. Lämnar denna dag bakom mig och blickar mot helgen då det blir både jobb och roligheter, längtar!
 
Världens bästa vän <3
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Alltid skönt att ha någon som kan göra dagen bättre. Saknar dom stunderna

2014-05-31 @ 12:46:36
URL: http://rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0