ibland är man effektiv

Torsdag idag och jag har faktiskt inte så mycket att göra vilket känns ganska skönt.
Igår var jag däremot igång hela dagen. Hade hovslagaren på besök på morgonen, Elit har nu PG fram och guldskor bak. Lite tidigt att sätta på guldskorna men jag hade inga andra och shoppen var stängd, så de fick helt enkelt bli det. Efter det var klart så satte jag igång med att tvätta all utrustning vilket var väl behövligt, allting var täckt med damm och hår och jag kommer inte ihåg när jag tvättade och smörjde sist, måste ha varit i sommras så det var väl behövligt. Rensade även ur mitt skåp och sorterade, när jag flyttade så slängde jag ner alla grejer i en påse, har inte orkat ta tag i det förrens nu, så nu är det ordning och reda igen. Även alla vintergrejer åkte upp på övervåningen, kändes skönt att få ta bort dom! Är bara att invänta sommaren nu!
 
Nu ska jag sticka iväg och köra Elit en sväng, blir förmodligen att vi kör upp till vändplanen idag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0