ponnytravdag på solänget

God morgon på er.
Har nyss klivit upp, haft en skön sovmorgon som var väl behövlig efter gårdagen.
Var på solänget hela dagen då det var ponnytrav där, soligt och varmt men fruktansvärt blåsigt. Förutom det så var det såå kul att se så många fina ponnyer. Men man bli ju lite rädd då man ser hur ruskigt bra alla är redan nu i början av säsongen, tror Elit kommer att få tuffare motstånd i år men med bra flyt och rätt träning så vet jag att han har kapacitet att bli minst lika bra och kan vara med och fightas i loppen.
Det bara kryper i kroppen på mig, vill också tävla! Förhoppningsvis har vi flyt med oss, skulle va skit kul om vi kunde få starta här hemma den 24:e! Vi är taggade!
 
Förutom att kolla på lopp igår så fyndade jag ett halstäcke i fleece på shopen för 150 kr, hjälpte till i stugan å sålde fika, var med världens finaste vän Ingrid och som hade en present med sig till mig! En repgrimma till Elit, skit bra present för en sånn ha jag velat ha men aldrig orkat köpa själv. Så nu måste jag verkligen ta tag i markträningen på allvar, ska börja redan idag. Hann även ut en sväng med Elit efter loppen, for till ett ställe där vi inte varit på säkert två år. Han var lugn och fin!
Hur som helst, på kvällen så var jag med brorsan och Josephine, hade tänkt att fara ut men ingen av oss var så taggade så jag gick och la mig istället för jag var såå sjukt trött. Somnade så fort jag la huvudet mot kudden. Skönt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sandra

men va tusan! varför var inte jag in på shopen?! letat sånt täcke i evigheter! :o

Svar: samma här, blev såå glad när jag såg det! Slog till direkt utan att ens fundera på det! :)
Sofia Lindmark

2014-05-18 @ 21:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0