regning måndag..

Då var Elit ute och stallet klart. Äter frukost, ser på TV och hör smattret mot fönsterrutan i bakgrunden. Helt otroligt vad det kan slå om fort, i förrgår var det strålande sol och 25 grader varmt, på kvällen började det åska och regna och sen dess har det varit skit väder. Känner mig inte alls taggad på att fara ut och träna Elit i detta ruskväder. 
Hur som helst så har helgen varit väldigt bra. I fredags körde jag Elit, snacka om kaosig tur. For upp mot berget och mötte två cyklister, och det tycker inte min ponny om tydligen. Försökte vända om och springa hem flera gånger men jag var envis och tillslut kom vi förbi, såå fjantig men såå söt haha, tur man är härdad. Morsan ska komma dit med cykeln någon dag så han vänjer sig vid den. Men förutom det så fick han jobba på bra. I lördags var jag i kubbe med några kompisar, var dragracing där. Var många fina bilar och gassande sol, rätt så härligt! På kvällen blev det grillning här hemma och utgång, lyckad kväll helt klart. Igår gjorde man inte mycket alls, for in till stan och köpte mig en ny telefon då min vägrade att starta och gick inte att systemåterställa, förmodligen var den fuktskadad. Så det blev en iphone 5s, är nöjd hittills! Kollade självklart på travet under hela dagen, fina lopp och roligt att det var Björn Goop som styrde till en Elitloppsseger. Var i stallet efter det och sen for man och röstade, på kvällen blev det lite valvaka och filmtittande. Så med andra ord så har helgen både varit fartfylld och lugn, alldeles lagom. Nu är man tillbaka till vardagen igen, idag ska jag plugga, köra Elit och fara in till stan och byta tungpiercing. Men först lite soffhäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0