ikea tripp!

Äntligen hemma efter en lång dag i sundsvall.
Har varit på ikea och köpt lite grejer till lägenheten, på lördag får jag flytta in så det är mycket som ska ordnas innan dess. Har iallafall köpt det som är nödvändigast + lite inredning såklart. Är helt galen i inredning just nu, ha så mycket idéer! Vill bara flytta in nu på en gång och börja dekorera. 
 
Elit har inte tränats så mycket just nu, har kommit så mycket saker emellan. Vädret har varit kasst och sen har jag jobbat en hel del. Men nu så ska väl träningen komma i balans igen. Ska köra mycket kondition och styrketräning nu och försöka hinna med att få in något snabbjobb innan backen blir hård som sten. Han har ju dragit på sig en mage nu som vi ska kämpa bort i vinter så att han blir så där smärt och snygg igen! Och jag har lite beslutsångest om jag ska raka honom eller inte. Är ju så behändligt men samtidigt kommer jag inte träna så jätte hårt då vintern kommer så frågan är om det kommer att behövas.
Hur gör ni?
 
En ugglelykta som fick följa med hem idag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0