start på gång

Hallå på er!
Så skönt att bara få sätta sig och slappna av efter att ha gjort allt som ska göras. Har städat och betalat räkningar såhär på kvällskvisten.
Var en ganska lugn dag på jobbet, slutade tidigt idag vilket var välbehövligt. Det här vädret som är nu tar knäcken på mig. Sov två timmar på soffan när jag kom hem för jag var riktigt slut på. Resten av kvällen har spenderats i stallet som vanligt. Har packat och gjort klart inför imorgon då vi ska göra årets sista start. Den här gången åker vi till umåker igen. Loppet ser väl rätt okej ut, men har inga förväntningar alls faktiskt. Är bara roligt att få komma ut och starta lite. Blir en väldigt lång dag imorgon då jag ska åka med en som hyr i samma stall som mig och hon ska ut i lopp 11. Men det blir nog bra ändå!
Förresten så startade vi här hemma för någon vecka sen och det gick väl sådär, han gjorde ett bra lopp men de räckte inte till någon placering. Får hoppas att det blir någon imorgon! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Tänkte bara tipsa om min nya tävling där du kan vinna en GRYM eltandborste! Var gärna med! :D
http://www.adaras.se/tavling-vinn-eltandborsten-oral-b-pro-6000-smartseries/

2014-10-13 @ 21:55:16
URL: http://adaras.se
Postat av: Therese

Skönt att sluta tidigare :)

Hoppas du har en fortsatt bra tisdag :)

2014-10-14 @ 19:24:06
URL: http://nattstad.se/ttheresebjorkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0