tillbaka på jobbet..

Slänger in ett inlägg innan jag skallar kudden.
Semestern är slut och jag har börjat jobba igen. Känns så himla tråkigt, uppskattade semestern mer än vad jag någonsin trodde att jag skulle göra. Den har varit bra, helst slutet av den. For till stockholm i fredags med familjen. Blev shopping, god mat och nöjjen. Helgen toppades med ACDC, och jävlar va dom var bra. Ha velat se dom sååå länge, bokade biljetter direkt då dom släpptes för jag hade banne mig bestämt mig att se dom innan dom lägger av, ACDC nörd som jag är. Så det var riktigt grymt! Så ja, helgen har varit super.
Elit har ju fått vila under dagarna jag varit borta men i tisdags så luftade jag han i ett snabbjobb. Säger ba: jäklar vad han var bra, alltså skrämmande bra. Han sprang i tempon som jag inte ens trodde var möjliga för honom, trodde att det var fel på tidtagaruret haha. Han är verkligen i form med andra ord, hoppas bara att han vill visa det i loppen nu också för gör han det så kan han bli ruskigt farlig måste jag säga. Men det gäller ju att han håller sig i skinnet, har lite tendes att bli för ivrig i loppen. Egentligen så skulle han fått gått några provlopp men tror inte det finns några som vill köra här då tävlingssäsongen är i full rulle. Men det är inte länge kvar till start nu, hoppas att vårat flyt fortsätter!
 
 
Nyduschad Elit efter snabbjobbet i tisdags!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0