ledig

Måndag, ny vecka. Är ledig efter en lång arbetsvecka. Var uppe tidigt imorse, släppte ut Elit och sen tog jag itu med stallet som skulle sopas ur, saneras och spånas då det är tävlingar på solänget idag. Så nu är jag typ jätte trött trotts att det bara var två boxar som skulle göras iordning. Tur man är ledig så man har tid att vila, för det är väl det jag tänkte passa på att göra idag. Bara ta det lugnt och pyssla lite hemma, ladda upp batterierna inför veckan helt enkelt.
Helgen har varit rätt okej trotts en massa jobb. I fredags umgicks jag med nå kompisar på en fest. I lördags körde jag Elit och igår såg jag på Elitloppet och åt middag hos mamma. Väldigt kortfattat men så har min helg varit + att man har jobbat som sagt.
Den här veckan jobbar jag betydligt mindre vilket känns skönt! Har anmält till skellefteå så får se om man kommer med på söndag, skulle va såå roligt. Håll tummarna!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0