semester!

Älskar att varje gång jag bloggar tänker jag typ att jag ska uppdatera jätte mycket. Som ni märker blir det inte så men jag gör mitt bästa hehe. Hur som helst så gör jag ett helhjärtat försök nu.
Idag klockan 14:45 för att vara exakt, så gick jag på min efter längtade semester. Så underbart skönt faktiskt, även fast det bara är till den 20:onde.  
Direkt efter jobbet så drog jag till stallet och snabbjobbade Elit. Och för att göra det hela hyffsat kortfattat så var han så bra att jag nästan grät haha. Värmde först 3 lätta bakvarv, och sen körde vi ett 2140. Mina tankar var att han skulle få sträcka ut och få upp flåset ordentligt. Han höll ett hyffsat jämt tempo från start till mål. Vågar faktiskt avslöja att sista 1000m gick på 1.57,6! Lekande lätt! Tänk om han kunde springa dessa farter i lopp också, ska bli otroligt kul att tävla han i höst om bara allting går som planerat nu!
 
 
från senaste starten!
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Super kul att se er idag =) samt prat stunden ;)
Riktigt kul att höra/läsa att elit är på G igen och att du är nöjd över han. Hoppas verkligen att han visar det i loppen nu ;) Håller tummarna för er och stort lycka till till kommanande tävlingar =D

2015-07-02 @ 19:26:13
URL: http://rayoosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0