start på gång

Då var det torsdag igen. Här ligger jag i soffan och är lite små bakis. Var nämligen ut igår med några kompisar, så idag är man rätt så mör. Börjar inte jobba förrens 15 och innan dess ska hovslagaren komma på besök. Kommer att bli kämpigt att göra något idag hehe. Får ta igen mig imorgon istället då jag är ledig.
Innan jag var ut igår så körde jag Elit efter jobbet. Blev en längre tur med lite varierat tempo. Det är planerat start på söndag i skellefteå, känns såå roligt och spännande att äntligen få komma ut igen. Och vi har aldrig varit på skellefteå travet förut så det blir kul! Loppet såg ju rätt okej ut. Har inga förväntningar alls utan det är ju första starten sen i oktober så vi satsar på att komma runt bara!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0