jobbigt läge

Just nu är jag på ett riktigt gnäll humör. Allting går emot mig just nu så jag orkar seriöst inte mer snart haha.
Börjar med att jag tappa telefon i golvet i helgen så den sprack. Igår gick avgasröret på biljävlen sönder, framskärmen lossna. Trotts att man kört så jäkla lugnt bara för att inte köra sönder halva bilen så vill det endå inte hålla. Men som tur var hjälpte en kompis mig med det idag, svetsa å grejja så nu går hon bra igen men tyvärr komma jag måste byta ut hela avgassystemet typ för det var mkt rost.
Inte nog med det så är underlaget helt jäkla äckligt värdelöst på solänget så de gå typ inte att träna. Och som grädden på moset så har elit en lös framsko. Tänkte ta å sömma om själv idag men då fick jag inte bort skruvarna på sulan, såå jag hade en jäkla tur att jag fick tid nu på torsdag då varenda hovslagare ha fullt. Är ändå dags för att sko om såå de passa väl ganska lämpligt. Så ja, inga riktigt stora grejer att whina för men de ska alltid va små grejer som jävlas exakt hela tiden haha, inget ska va lätt i mitt liv just nu!
Ja så här ha man de just nu, strul strul strul. Får hoppas att det blir lite nedförsbacke snart :)
 
Ha de gött!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0