ingen start..

Hästen är ute och stallet är klart. Är grymt trött men jag försöker att hålla mig vaken så att jag inte ska sova bort hela dagen. Det är liksom rätt typiskt mig, kliver upp och släpper ut Elit och sen åker jag hem och sover, så hela dagen blir typ förstörd. Idag har jag lite pyssel att göra så det är lika bra att jag håller mig vaken.
 
På lördag är det ponnytrav på hemmaplan och jag kunde inte anmäla då jag kom på att jag jobbar den här helgen. Så jäkla typiskt när det är på hemmaplan och då det inte finns några starttillfällen förrens i juli. Mina körhänder kliar just nu då jag inte vill något annat än att dra ut och tävla. Men vi får träna på mer och vänta helt enkelt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0