Dålig motivation

Måndag eftermiddag och jag är så jävla lat alltså. Jag hatar den här årstiden för jag ha 0 motivation till någonting. Vill typ gå i ide! Men snart ska jag pallra mig till stallet. Ska till shoppen och köpa mig nya vinterkläder till stallet. Dom jag har nu är så ruskigt fula. Blå/gult JN set med massa avflagnad reklam på och trasigt foder. Är verkligen dags att investera i nytt så det får bli både jacka och täckbyxor från finntack, dyrt men förhoppningsvis bra kvalité. Fick dessutom ett fett presentkort i fredags då jag fyllde 21 så jag behöver ju inte stå för kostnaderna! Efter det ska jag gå med elit på stallbacken bara för att aktivera han. Ha inte kört han sen bergsåker och jag ha så dåligt samvete för det. Men och andra sidan så känns det inte super viktigt att träna han nu, men vill gärna att han blir aktiverad. Förhoppningsvis så får han på sig vinterskor nu i veckan. Och ja då vet jag inte hur jag gör med träningen. Skåningarna ska ju komma den 30onde och kolla igenom honom så man får väl bolla lite idéer med dom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0